Absolut Brownie – Den frusna jordgubben

12 december, 2010

Dag 02 – Min första kärlek

Filed under: 30 dagar — brownie @ 10:32

Min första kärlek…

Min första första kärlek träffade jag på dagis, det var en blond och brunögd pojke som hette David. Jag var jättekär i David och han i mig. När vi skulle börja första klass skulle vi börja på samma skola men på uppropsdagen fick vi reda på att jag hamnade i klass 1 A och han i klass 1 B….vilket gjorde att David stod och stortjöt på skolgården över att vi inte hamnat i samma klass. Om det skulle bli något i framtiden mellan David och mig fick vi aldrig veta eftersom han i andra klass flyttade till en byhåla en bit bort från mig och vi har aldrig setts sedan dess.

3 kommentarer »

  1. kan du inte leta upp honom på facebook? =)

    Kommentar av A — 12 december, 2010 @ 19:52 | Svara

    • A: Jag har givetvis kollat upp honom på fejjan 😉

      Kommentar av brownie — 13 december, 2010 @ 22:45 | Svara

  2. Olyklig kärlek…

    Kommentar av Junitjej — 26 december, 2010 @ 08:20 | Svara


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

