Absolut Brownie – Den frusna jordgubben

14 december, 2010

Dag 04 – Det här åt jag i dag

Filed under: 30 dagar — brownie @ 20:08

Det här åt jag i dag….

Idag fick jag äte ute på stan eftersom jag hade ett möte innan lunch och ett möte direkt efter lunch. Det blev en mycket trevlig italiensk restaurang och jag åt färsk pasta med sås gjord på färska tomater (det var hela körsbärstomater, mycket piffigt), vitlök och salsiccia. På det fick jag en stor mängd Parmesanost, mycket gott och myyycket mättande.  

Givetvis tog jag en latte to go efter maten och den goda service blev ännu bättre när de, trots att de inte tar kortbetalningar under 100:-, lät mig betala mina 90:- med mitt Visa. Ett stort plus för Ciao!

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

