Absolut Brownie – Den frusna jordgubben

9 januari, 2011

Alive and kicking

Filed under: Mitt liv — brownie @ 21:45

Det verkar som om både Fejjan och Twitter fyller mitt behov av att förmedla omvärlden mina tankar….jaja får ta tag i livet (bloggen) hahaha…

Helt plötsligt när jag skrev dessa två rader kom jag på en massa saker som jag skulle vilja/kunna skriv om

-mina senaste kosmetik/parfymfynd,

-min brorsons kommande fördelsedagspresenter

-after works som spårat ut till whole evening

-att jag ska få gäster snart

-forsätta skriva 30-dagars inlägg

-att jag idag när jag tittar på honom inte försår hur jag kunde varit intresserad av personen

-att jag troligtvis aldrig mer kommer vara med i ett pocketbyte på nätet….jag menar alla behöver väl en liten plastbil????? (och ja jag kommer att ignorera alla eventulla dumma kommentarer och mail om otacksamhet och dyligt….)

-att jag har två filmer hemma från Love Film som jag inte tror att de vet om att jag har…..ja ni ser själva…men jag är så laaat

3 kommentarer »

  1. Men va fan!! Jag som hoppats få dig i ett kommande byte, har köpt en liten plastbåt jööö! 😀

    Kommentar av Catarina — 10 januari, 2011 @ 10:29 | Svara

  2. ja det går ju bra med det här nya bloaggartaget! du bestämde dig för att ta

    Kommentar av A — 15 januari, 2011 @ 11:44 | Svara

  3. Allt mer av min cybertid går också åt till fejjan och twitter, men ibland finns det ju faktiskt saker man vill utveckla närmare, och då passar bloggen bättre. Gäller även för foton tycker jag, i alla fall man vill lägga ut många. Ser snyggare ut på bloggen.

    Kommentar av annieverse — 22 januari, 2011 @ 04:08 | Svara


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

